SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 30, 2010

MUTIARA SEAFOOD

Nak sambung kesah makan2 & makanan lagik... Jadik, sila sediakan tissue secukupnye untuk lap air liur yang meleleh2 tuh! Ha3...

Kali nie, citer pasal makan2 kat Mutiara Seafood lak. Dah lame gak sebenornye aku tak jejak kaki ke Mutiara nih. Tak tau la sebab hape?! Nak kata jauh dari umah, tak jugak. Hmmm... ntah la. Not sure. Nie kira penerjahan yang julung2 kali la... Ecewah! ;P


~ Sampai2, terus sawan camera! Well... you know me..! Ahaks3...


~ Ntah kenape lately, aku sker betul makan keropok ikan?! Kalau makan kat mane2, musti nak order keropok ikan. Nak goreng sendirik? Memang tak la kot! He3...


~ Angin kus2 aku sampai hari tu, di mana aku telah mengorder kopi ais. Memang jarang sangat aku nak minum sebarang jenis kopi. Bile makan kat mane2, tetibe aku order kopi ais, musti mereka2 disekeliling aku akan kehairanan tahap gaban! Ntah hape yang diorang musykilkan, aku pun tak tau. Sodap hape, sekali-sekala layan kopi ais! Kan3..??? ;P


~ Makanan aku... kueteow Hong Kong. Super sodap! ;)


~ Ini untuk mak aku, kueteow sup. Takmo makan nasik, jaga badan katanye... Ecewah! He3...

We ols dinner kat Mutiara Seafood nih. Bese la... anak2 zaman millenium yang berkerjaya, bile mak/family datang umah, bukannye reti nak masak. Terus jer angkut diorang terjah restoran2 berhampiran. Mithali betul! Muahaha...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google