SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, December 31, 2010

ARELEEZ COMEL??? NOM3..!

Contest Kak Jemah aku dah join. Dari beberapa hari lepas sebenarnye nak join tapi, tak berkesempatan lagik nak buat entry. Pastu, plan malam tadi la nak karang2. Tapi, pukul 9 p.m aku dah mentido. Camno tu??? Hu3... Nak tak nak, kene jugak perah otak, buat hari nie sebab dateline adalah hari nie, jam 5 p.m. Sib baik sempat. Fuh!

Menang ke... kalah ke... belakang citer. Janji join! Tapi, sape tak nak menang kan... Ecewah! Cover line la pulok! Ha3...

Sekejapan tadi, aku bukak blog, tengok2 ade komen la... Eh2! Kak Jemah la yang kasik komen..! Cepat2 publish, ko..! Sebab ayat Kak Jemah memang memukau kalbu! Bikin aku tak lena tido & kembang semangkok! Ngeh3...


~ If tak nampak, sila la enlarge. Kalau tak nampak jugak, meh aku cakapkan... 'areleez mmg comel.. bertambah comel dengan tudung ikan bawal hehe' kata Kak Jemah a.k.a viruspadu. Giler tak perasan tahap melampau aku?!! Ho3!!!

Actually, bangga pun ado sebab Kak Jemah datang singgah blog aku yang sekangkang kera nih. Siap tinggal jejak lagik. Bukan beliau tak penah tinggal jejak sebelum nie tapi, ntah la... rase bangga sebab ye la kan... Kak Jemah kan blogger terkenal ngetops2. Sapelah daku if nak dibandingkan dengan beliau kan...

Anyway, anyhow... thanks a lotlah to Kak Jemah sebab menyinggah & kasik pujian yang buat kembang-kempis hidung aku. Ahaks3... Awwsss! Korang jangan muntah bluwek lak baca entry nih! Ha3... ;P

2 comments:

azzey said...

Arelez; betol tu...tambah satu lagi...comel & montel...wakaka.....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
woit! bab comel jer yg perlu diwar2kan. bab monetl tu.. shh..! diam2 sudah..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google