SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, December 4, 2010

DASAT, WOK..!

Sepanjang tempoh demam, aku bermastautin kat umah mak. Baring jer... Tau2, mak dah siap masak breakfast. Untuk breakfast, mak aku masak sambal tumis ikan bilis, makan ngan nasik. Untuk lunch plak, mak aku masak nasik putih, sup ayam, sambal kicap & celur bihun. So, sesape yang takmo makan nasik, buleh la makan bihun sup.


~ Aku prefer makan bihun sup. Share ngan mak, makan sepinggan berdua. Terbaik, wok..! ;P


~ My 'sayang', of cos la carik nasik kan... Meroyan dia kalau lunch makan bihun sup jer... He3...


~ Bukak mulut besor2..! Heh3...

Belah petang, aku ulang lagik makan bihun sup. Wah! Kata demam... Tapi, buleh plak makan ulang2! Ha3... Terpengaruh ngan mak la nie! Mak baik punye makan depan aku sampai aku tergoda & terus pau bihun sup mak. Tak cukup ngan tu, buleh plak gi dapur, buh dalam pinggan sendirik! Isk3... ;P


~ Sodap, weh..! Sumpah! Tak tipu! Slurrppp2..! ;P


~ Sebelum tu, my 'sayang' tido tau. Bangun2, terus tercium bau bihun sup yang kitorang makan & terus request suh aku amikkan jugak. Ha3...


~ 'Whoaaa..! Betul2 ho liau!' Muahaha...

Dasat kan my 'sayang'? Dasat tak? Dasat tak? Hiks...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google