SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 30, 2010

SOK PUNYE AKTIVITI...

Dah ujung2 hari, di ujung2 tahun nie, makin banyak plak mende2 yang nak disubmit. Isk3... A bit tensen la... Tapi, dah tugas kan... Redah jer la... Hmmm... sib baik sume dah siap. Buleh la aku berhulla2 hup! He3...

Sok, PM dah announce as coti umum. So far, takde aktiviti lagik dalam schedule. So, ingatkan nak mentido & memblog jer. Tapi, tetibe cam muncul lak a few aktiviti dalam kepala nih. Terus call mak...

Aku: Hello, mak! Barang2 untuk hari Ahad nie dah belikah?

Mak: Owh... ade yang dah, ade yang belum. Macam cili, bawang sume yang sewaktu dengannye tu mak dah beli. Tinggal mende2 cam bihun ngan sayur2 jer belum beli lagik.

Aku: If camtu, sok kite belilah. Tapi, mak jangan siap awal2 pagi. Tunggu orang sampai, baru mak siap, key?!

Mak: Ye la.. Ye la...

Bahaya if mak aku siap awal2. Nanti dibuatnye aku mentido tak hengat, lambat plak sampai umah mak, mau kene tarbiah selama lapanploh hari, lapanploh malam! Hu3... That's why la aku suh mak tunggu aku sampai dolu, baru bersiap. ;P

So, berkemungkinan besor, sok aku bawak mak ke pasar/hypermarket. Nak beli barang2 yang mak aku cakap tuh sebab this becoming Sunday, mak nak buat doa selamat sket. Bukan la kenduri besor tapi, makan2 dengan family members jer... Pastu, nak celebrate besday nenek sekali.

Korang lak, ke mane coti2 nie?

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google