SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 2, 2010

ARTISTIK LA SANGAT..!

Rase cam best lak tengok blogger2 lain amik gambar kat cermin dalam fitting room. Teringin la plak nak amik gambar camtu. Memang keinginan yang sungguh merapu-meraban, gitu..! Ha3...


~ Makanye, ah kak pun mentry la jugak... Tapi, takde la amik kat fitting room pun! Just amik kat cermin keta. Nie kira dah bajet2 artistik abis la nih! Ha3... Artistik la sangat... ;P

6 comments:

Faizaharis2 said...

try wat kt fitting room lakk...heheheh.. faizah tak berani sebab tak cukop besar laa cermin tu hihihihi

My Little Diary said...

salam,
ok lah.... janji cermin, w'pun rasa2nya kurang manjadik...
try lagi okeyyy :)

ArELeEz said...

Faizaharis2,
wokeh! i will! b'semangat nih! ecewah! ha3..

ArELeEz said...

My Little Diary,
ha3.. terima kasih atas komen anda.. ;P

azzey said...

Areleez: klu nak extend cermin x cukup ; kat kajang ada lagi, blh je klu nak pinjam...hu3....

ArELeEz said...

azzey,
ciss!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google