SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, October 18, 2010

MARI MENARI

Reality show Mari Menari yang katanye mereplacekan Sehati Berdansa dah pun bersiaran on Sabtu lepas. Aku memang layan rancangan2 camnie. Sehati Berdansa ke... AF ke... Mentor ke... pendek kata, hape2 jer show yang sewaktu dengannye, sume aku buleh layan! Termasuklah Mari Menari. Berjiwa seni kot... Ahaks3...

So far, aku rase Mari Menari nie format dia lebih kureng macam Sehati Berdansa jugak la... Yang membezakan adalah contestants sume bukanlah orang2 fofular macam artis2 tuh. Pastu, pasangan adik-beradik ngan ayah & anak pun ado. & lagik 1, kalau tak silap aku, contestants tu sume carreograph sendirik langkah tari diorang.


~ 2 malam berturut2 aku layan Mari Menari. Aku rase yang agak outstanding adalah pasangan Razif & Fahmi. Maybe sebab diorang nie pun secara tak langsung terlibat dalam seni... tu yang tak nampak kekok bile menari tuh. Macam si Razif tu, wife dia keje as Penyelaras Kostum kat Pak Ngah Production. Yang pasangan Fahmi plak, dua2 keje kat Istana Budaya (IB). Plus, wife dia memang artis budaya kat IB. Yang lain sume aku rase cam bese2 jer. Tapi, tak tau la plak kot2 kang week by week diorang perform well lak kan...

Pendapat peribadi aku la kan... aku rase Sehati Berdansa lagik kuat aura dia kot as compared to Mari Menari. Peserta yang bertitle artis tu itself yang mungkin menguatkan lagik aura Sehati Berdansa untuk ditonton. Bese la... artis kan kuat pengaruhnye...

Errr... kalau aku ngan my 'sayang' masuk Mari Menari 2nd Season, korang nak vote aku tak? Ahaks3... ;P

*Credit to: astro

2 comments:

azzey said...

Areleez: x sempat tgk lg....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
xsempat pun xpe.. sbb so-so jer.. best lagik sehati b'dansa!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google