SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, October 7, 2010

GEGAK-GEMPITA RAYE 2010 (EPISOD: DUIT RAYE, BABE..!)

Korang ingat budak kecik jer dapat duit raye?! Ah kak pun dapat tau! Adekah ini bermakna ah kak kategori budak kecik lagik? Owh... mungkin tidak... Kalau budak kecik, laki den tu nak campak mano? He3...

Actually, saje jer nak berbangga sambil kembang-kempiskan hidung ngan duit raye yang aku dapat this year. Kalau setakat daripada my 'sayang', itu sudah jadik acara wajib every raye. Secara paksarela! Memula, buat muka sopan, giler2 punye control ayu! Dengan harapan, duit raye akan dihulurkan. Tapi, bile tak jugak dapat2, terus meroyan! Paksarela la tu kan? Hilang terus kesopanan & kesusilaan! Sila pecaya... Ha3...


~ Tak la banyak sangat yang aku dapat nih. Pretty sure, anak2 sedara aku lagik dapat banyak daripada aku. Tapi, nie pun kira syukur jugak la... Alhamdulillah...

Aku ade soklan maut nih, aku dapat duit raye... errr... ko ado..??? La3... Larikkkkkssss...!!! ;P


*Ade lagik 1 siri Gegak-gempita Raye 2010 nih. Next entry, please..!

2 comments:

azzey said...

Areleez: eleh...x heran....org pon dpt gak cuma x tunjuk je...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
alaa.. mulut jer ckp 'xheran' kan? tp, sebenarnye musti heran kan? kan3..?? ahaks3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google