SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, October 12, 2010

LAPOR2..! MAKAN BUDOK!!! HU3...

Giler lapor, babe! Berpusing2 kitorang carik kedai makan tau! Bukannye takde tapi, dah banyak yang tutup. Maybe sebab mase tu dah pukul 3 p.m camtu la... lauk makan tengahari dah abis. Sebab tu diorang tutup kot. Tak pun, sebab hari tu hari Ahad, banyak yang memang coti berniaga hari Ahad. Sadis betul!

Last2, jumpe kedai mamak. Isk3... takmo la mamak! Nak nasik Melayu..! Hu3... 'Maka, Saleha pun meneruskan perjalanan...' (tiru gaya Bang Bil bercerita dalam Raja Lawak. Hiks...) & akhirnye... jumpe jugak kedai makan seafood-tom yam..! Memang tak buleh la nak harap nasik campur/berlauk masih ade kan... Jadik, nak tak nak, makanlah yang goreng2... Kira oklah tu!


~ Sorang giler berposing! Yang sorang lagik camera shy la konon! Isk3... Laki2 sapa la nie..??! ;P


~ Lainlah aku! Setiap detik & waktu... walau di mane saje... musti sawan camera! Ahaks3...


~ Mak terpaksa minum air suam jer sebab mak tak berapa sihat, actually. Tapi, sebelum ke Kajang tu, aku dah bawak gi klinik dah. Ubat pun sume angkut sekali. Tapi, mak aku nie pandai ngelat makan ubat tau! Mula la aku membebel2! Membebel untuk kebaikan... Sudahnye, secara paksarela jer mak aku telan ubat. He3... Sukses!


~ Kakak aku main 'Ba2 cak!' la plak kan... ;P


~ Memasing tengah layan perasaan... Sementara tunggu makanan sampai, kite minum dolu..!


~ Terpejam2 mata nenek aku minum! Penat tapi, best katanye... Sampai kampung, nenek tak abis2 citer pasal trip nih. Tak sabor nak tunggu we ols bawak gi TRAP Sungai Klah. Nak rendam2 kaki kat dalam kolam air panas lak katanye... 'Hokay, Nek! Nanti kitorang bawak, ek! Tungguuuuuuuuuuu...........'

Mase makan, memang tak kose dah nak snap2 gambar makanan sebab memasing dah kebulur! Sodap jugak makanan kat situ. Harga pun reasonable. Tapi, tak ingat dah hape name tempatnye?! Lepas makan, kitorang ke Putrajaya plak! Jalan2 lagik, wok..! La3... ;D

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google