SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, October 9, 2010

JALAN T.A.R-JALAN MASJID INDIA...

Balik dari taman, we ols bersiap2 plak sebab ade aktiviti yang dirancangkan iaitu mau pusing2 kl la konon... Ah kak nie kalau bab2 berjalan2 memang laju jer..! Berdesup, hokay! He3...


~ Aku pakai biru hari tu. Most of my outfit adalah disponsor except inner. Ecewah! Macam artis lak! Hiks... Mak aku sponsor seluar ngan top & kakak aku lak sponsor tudung. Make-up plak aku paksa kakak aku yang make-upkan. Ngeh3...


~ Asal nak gi berjalan jer, aku happy ceria2. Asal happy2 ceria jer, aku nak gi jalan. Ha3...

We ols ke Jalan Masjid India & Jalan T.A.R. Tak beli hape2 pun... Saje jer cuci2 mata.


~ Harap mahap la sebab abang aku memang macam nie. Pantang jumpe meter air, musti dia sawan! Keterujaannye memang kritikal! Mentang2 la keje kat L.A.P... Ek elleh..! Errr... tapi, ade 1 mende yang aku musykil, sejak bile lak abang aku pandai berhandbag nih? Ha3...

Dah penat berjalan, we ols decide nak masuk Sogo. Nampak macam ade sale giler2 jer... Wajib gi siasat nih! Pompuan2... La3... ;D

2 comments:

azzey said...

Areleez: sponsor2 ni klu cas baikkkkkk gak nih! heh3....

p/s: pasal kes ur bro tu....jom kita share buatkan 1 replika meter air.....sian plak tengok tahap keterujaanya tu.....kah3....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
woit! macam xikhlas jer.. isk3..

p/s: jom..! buleh jer.. kite kalahkan replika kerajaan langit! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google