SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, October 28, 2010

MAKAN BUSAT!

Ini citer last week. Lantaklah basi ke hape kan... Nak citer jugak! Sila layan tanpa was2, hokay! ;P

Aku & my 'sayang' gi makan busat! Eh2! Acah jer... Tak la busat sangat pun... Makan yang bese2 jer... Tempat makan pun yang bese2 jugak. Bese la... tajuk entry musti kene gah bukan?! Betul tak? He3...

Straight to the pointlah! Actually, aku la nie yang gediks2 kata teringin nak makan sate. Memula, suh my 'sayang' tapau jer sebab rase malas lak nak keluar, touch-up2 bagai kan... Tapi, my 'sayang' plak yang gediks2 ajak aku keluar. Nak mendating berjiwang2-an katanye... Ecewah! Poyos tau! Tapi, I like..! Ahaks3...


~ Makanye, we ols pun menerjahlah Nasa Tomyam City Mewah...


~ Gigih pakcik tokeh sate tu mengipas2 sate yang we ols order..! Chaiyok, pok cik! Chaiyok2!!! Ha3...


~ & akhirnye, sate we ols pun sampai ke meja santapan... Nyum2..!!! ;D


~ Tidaklah lengkap kalau makan sate tanpa kuah kacang & nasik impit bukan?! Pelengkap selera nih!


~ Dia cinta hatiku... & aku cinta hatinye... Ecewah! Romantikad'amor la sangat kan... He3...


~ Dah tak sabor dah nak ngap2 nih! Tapi, bini dia plak dok paksa2 suh posing2 candid. Kasehan... Ngeh3...


~ My 'sayang' makan nasik putih berlaukkan udang masak pedas nih. Actually, my 'sayang' order udang petai. Tapi, mende alah nie plak yang sampai... Aku suh gak my 'sayang' tukar tapi, my 'sayang' kata, 'Takpelah... Belasah jer...' Sekali pedas ya hamat! Sekali suap nasik, sekali minum air. Haish!

*Psst2! Tetibe kan... aku macam teringin makan sate la plak! Adekah aku patut menyuarakan hasrat hatiku kepada my 'sayang'? Atau harus ku pendam saje? Tell me..! Tell me, please..! ;P

2 comments:

azzey said...

Areleez: tgn chinta hatimu yg sebelah tu np besau sgt!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
owh.. tgn superhero yg gagah perkasa mmg la camtu. i like..!! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google