SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, August 3, 2011

OLE2 DARI TERENGGANU

Last week, hari Khamis, kakak aku & family balik kampung. Saje nak jenguk mak & mak mertua katanya... Plus, nak jenguk anak sedara baru, si Rifqi jugak.

~ Acara wajib! Walaupun still dalam pantang, Rifqi tetap kena biasakan diri berposing! Penyakit keturunan yang diwarisi gitu..! Ha3...

Kakak aku terpaksa balik petang Khamis tu jugak sebab Abang Mie keje hari Jumaat. Sekejapan betul orang tua tu balik tau! Tak sempat nak berpoya2! Huh!

Sebelum balik, diorang singgah kat opis aku dolu. Saje jer berjumpa2-an... Walaupun kat opis, gelak tetap tak hengat! Seperti opis tu hai ana yang punyalah! Ya habibi... Ya maulana... Muahaha...

~ Kakak aku datang opis selain dari nak bergelak2 tak hengat, dia jugak nak kasik ole2 kat aku. Ole2 dari Terengganu. Woo hooo..! Dapat tudung syria nih! Kaler purple lagik ko! Ehem2! Nak senyum sampai telingalah! ;) Ahaks3...

~ Keropok pun dapat jugak. Buleh buat kudap2 lepas tarawikh. La3...

Tak sia2, noks aku buat entry khas yang 'Owh... Kakak! Kakak Santeklah! ;P' tuh. Mendapat ko..! Berbaloi2... Ahaks3...

Kepada kakakku yang santek jelitawan, terima kasih daun keladi. Next3 outstation, nak ole2 lagi! Buleh? La3... ;P


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google