SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 9, 2011

MENU BERBUKA PUASA 4 RAMADHAN 2011

Dah sampai 4 Ramadhan punya update... Cepat2!!! Nak kena kejor sampai la ke 9 Ramadhan! K-mon, bebeh! K-mon! ;P

Hokaylah! Untuk 4 Ramadhan, buleh dikatakan sume menu berbuka puasa adalah ditapau dari PARAM! Plus, hari tu jugak merupakan hari pertama we ols berbuka di rumah sendirik. Sebelum2 tu kan dok menebeng kat rumah mak la... kat rumah Mak Ngah di Selabak nun la...

Nervous??? Eh! Apa nak nervousnya berbuka kat rumah sendirik?! Wa cool jer, babe! Takde hal punya! Plus, semudah ko tapau PARAM then, ko makan la di situ! Takde makna nak nervous2 derrr..!!! Ngeh3...

~ My 'sayang' ke PARAM lonely. Plus, hari tu aku tumpang Ros balik kerja. Flatlah! Tak larat! So, aku aci request2 jer kat my 'sayang'. Aku request nasik tomato ngan ayam goreng tepung.


~ Dalam flat2 tuh, aku gigih gak masak nasik sebab my 'sayang' berbuka musti nak nasik punya! Lauk jer tapau. My 'sayang' beli kari ikan. Add-on sket kuih-muih seperti karipap dengan... errr... alaaa... aku kenal kuih karipap jer la... Yang lain2 tu tak kenal. Korang berkenalan la sendirik, ek? Ha3...


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::




No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google