SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 23, 2011

KENAPA 'M BESAR'?

'M Besar'...

Itulah kata ganti nama yang aku & my 'sayang' gunakan setiap kali nak mention Mcdonalds. Even dalam entry sebelum nie yang pasal nak berbuka puasa kat Mc-D tu pun, aku guna kata ganti nama 'M Besar' jugak. ;)

Kenapa 'M Besar'?

Well... alkisahnya begini...

Ada la, 1 hari tu kan, lama dah... kitorang dating kat Ipoh. Aku plak, gediks merequest nak makan Spicy Chicken Mcdeluxe. Kebetulan pulak, masa nak merequest tu, memang dah dekat dengan Mc-D. Plus, dari jauh dah nampak huruf M kaler kuning tuh. & aku pun berkata...

Aku: B, dah lama tak makan Spicy Chicken Mcdeluxe (ayat terbaik semasa membodek disertai dengan muka kesian tak semenggah! Ha3...). Jom pergi... 'M Besar'! (Spontan jer nie tau!)

My 'sayang': 'M Besar'? Apa tu?

Terus laju jer jari telunjuk nie menunjuk2 ke arah signboard tulisan M kaler kuning tuh! La3...

~ Start dari saat tu la kitorang panggil Mc-D as 'M Besar'. Lekat nama manja tu sampai skang! Hiks...

 Terbayang burger2 best kat 'M Besar' la pulak... Hadoi! Uhuks3...

*Credit to: mcdonalds


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::



i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google