SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, August 17, 2011

AGENDA HARI INI

Hari ini bermula seawal jam 5 a.m. Dimulakan dengan bersahur dengan my 'sayang', walaupun tak puasa. Ooppsss! Jangan bagitau siapa2, ek? ;P

Lepas sahur, bermulalah operasi menjahit manik baju kurung. Walaupun mata kuyu mengantuk tak hengat tapi, tetap gigih jugak nak menjahit manik. Chaiyok2, bebeh! Hu3...

Pukul 7.30 a.m, my 'sayang' keluar bekerja. Biasa la... kerja macam my 'sayang' mana tentu masa kan... Kadang2, if aku coti, my 'sayang' kerja. Pergi site la... jumpa2 orang la... bla3... So, sebagai isteri mithali (ecewah! Hiks...) aku pun salam peluk cium bagai... Eh2! Tu pun nak citerkah? Aiyakkk!!! ;P

Operasi menjahit manik baju kurung berakhir jam 10.30 a.m. Apa lagik?! Landing kat sofa sambil layan citer Unstable kat channel Diva Universal. Best, noks! 

Pukul 12 p.m, aku dah tak buleh blah! Hanyut dibuai mimpi... Zzzzzzzz..........

Sampai pukul 4 p.m aku mentido! 4 jam tu, noks! Dasat betul aku rasa! Pukul 4 p.m tu pun sebenornya, mata masih kuyu2. Tapi, gagahkan diri jugak untuk bangun sebab nak masak nasik & lauk untuk sahur. Well... aku kan jenis kena masak awal untuk sahur sebab takut tak sempat. 

Even mak dah kejut bangun sahur, aku still sempat sambung tido selama at least 5 minit. After 5 minit kalau terjaga balik, alhamdulillah la kan... Tapi, kalau terbabas sampai azan Subuh... hah! Apakah..??! Sob3... la ko di situ!

Hari nie berbuka puasa kat rumah Mak Lang. Aci potluck. Berbuka ramai2 semustinya best kan? ;D


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google