SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, August 18, 2011

MENU BERSAHUR 12 RAMADHAN 2011

Aku buat kerja2 penyelongkaran gobok. Eh! Sejak bila plak pandai berbahasa klasik dengan menggunakan perkataan 'gobok' nih? Secara automatic terasa veteran. Owh... nom3!!!

Ah kak muda remaja sweet 17 lagik, noks! So, takmolah guna word 'gobok'. Kita exchange dengan kabinet. Hah! Baru la nampak tak veteran! Ha3... Larikksss..!!!

Hokaylah! Abaikan kesah bahasa klasik tuh. Jom tengok apa yang aku jumpa masa dok gigih menyelongkar tuh. Hmmm... ah kak jumpa sardin 2 tin, noks..! Jumpa sardin seperti jumpa emas selonggok lagaknya. Adeh3...

Tetiba... idea mari... ting!!! Idea tu ada sound effect tau! Siap keluar mentol2 lagik! Ha3... Poyos betul!

~ Idea yang dimaksudkan adalah, mari memasak sambal sardin. Buleh buat lauk bersahur. Aku add-on kacang peas. So, dengan rasminya aku namakan makanan nie sebagai sambal sardin kacang peas.

So, menu bersahur 12 Ramadhan = nasik putih + sambal sardin kacang peas. ;)

& lepas makan, kitorang pun berkata, 'Peace, ya'll..!' (sambil tersengih sampai ke telinga. He3...)

p/s: Apaakudahmerepekkannih? Hadoi!


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::



4 comments:

fairus said...

MAKAN DENGAN ROTI BEST NI...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

fairus,
aah. best gak. tp, macam my 'sayang' tu, mmg confirm xjln la if makan ngan roti. dia musti cari nasik punye! tekak melayu jati! he3..

fairus said...

SAYA TEKAK MAT SALLEH.. :)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

fairus,
owh.. no wonder la.. hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google