SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, August 8, 2011

MENGUMANDANGKAN..???

Hye! Eh! Salam... ;P

Happy Monday, you ols! ;) 2 hari coti (weekend) dah cukup buat kita Monday blues kan? Eh, bukan 'kita' tapi, aku la tuh! Ngeh3... 

Suria fm dah start mengumandangkan lagu rayalah! Cahaya Aidilfitri tuuu..!!! Perrgghhh..!!! I like..! ;P

Makanya, ah kak pun semakin gigih mengumandangkan jugak lagu2 raya kat opis. Kasik opismate tangkap leleh especially bila dengor lagu2 sedih. Ah kak memang rajin membuat onar! Ahaks3...

Baru mengumandangkan 1 lagu, dah kena 'sound'...

Encik Fadzil: Leez dah raya dah! 

Aku? Aku no hal! Senyum2 jer... ;P

Eh! Ada ke perkataan 'mengumandangkan' dalam kamus Dewan, ek? ;P


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::

6 comments:

Fitri Senin said...

bukan lagu raya dibenarkan air seminggu sebelum raya ke?? Suria fm ni bikin gempak la. Radio fofular lain xde pun psg lagu raya lagi.

dwaty said...

semangat raya....

| SUE | said...

mood raya belom mari laa... nak shopping pon tkdo mood

ArELeEz said...

Fitri Senin,
eh! xde la.. bkn suria jer, dah bnyk stesen radio yg overruled. cam td tengahari pon ade lagu sesuci lebaran kat radio.

ArELeEz said...

dwaty,
owh.. yeah..! ;P

ArELeEz said...

| SUE |,
hmm.. pelik tuh! leez awal2 ramadhan dah b'mood raye. over kan? ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google