SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, August 3, 2011

MENU BERSAHUR 2 RAMADHAN 2011

Pukul 4.40 pagi, di waktu sahur...

Kringggggggggggggg............ (sound effect bunyik jam loceng. Ngeh3...)

Seperti biasa, bunyik jam loceng ke... apa ke... confirm aku tak sedar! Hatta, ko letaklah bom jangka sekalipun, memang sah2 aku tak bangun untuk melarikan diri! Cool jer aku tido tau! Adeh3...

Ta-bi-at... kata Bang Bil... He3...

Yang akan bangun tekan punat jam loceng kasik diam tu adalah the 1 & only my 'sayang'lah. & dia jugaklah yang akan kejutkan aku walaupun sah2 aku liat nak bangun. Hadoi! Terasa seperti isteri yang tak best la plak kan... Hu3...

& subuh tu jugak, my 'sayang' kelentang-kelentung memprepare juadah sahur. My 'sayang' masak nasik goreng kampung. Aku tak suh tapi, my 'sayang' yang offer diri nak buat. See2! Betapa bagusnya pilihan hati ah kak? (bercakap sambil kembang-kempiskan hidung sebab riak! Ha3...)

~ So, menu bersahur untuk 2 Ramadhan 2011 adalah nasik goreng kampung, air tangan my 'sayang'. Dimakan bersama ikan masin goreng. Perrgghhh! Mak mertua lalu pun ko tak kose nak toleh dah, noks! Ahaks3...

Juadah air tangan my 'sayang' nie buat aku rasa kenyang jer sampai la ke waktu berbuka. Ececeh..! Over nampak! Ha3...

Tapi, betul what..?! Kalau korang tak percaya, cer request kat suami2 korang jugak untuk masak juadah sahur. & rasakan penangannya..!!! ;P


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::

2 comments:

myamyza said...

untung2, tu la kalau dimasak dengan kasih sayang suami/ isteri akan kenyang seharian, tapi yang tukang masak tu totapberasa lapar.. wakakakakak

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

myamyza,
tau xpe..! tp kan, macam kes leez kan, 'tukang masak' tu still makan xhengat jugak! camno tuh? ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google