SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 9, 2011

MENU BERSAHUR 5 RAMADHAN 2011

Speed ke 5 Ramadhan plak! Chaiyok2!!! ;P

Menu sahur selalunya akan dimasak sendirik oleh tuan tanah kedaung. Masak belah malam, lepas berbuka/petang sebelum berbuka, sok Subuh tinggal nak reheat jer. Mudah!

~ Selalunya jugak, yang simple menjadik pilihan time sahur. Kali nie aku masak ikan kayu masak pedas. Goreng telur hancur & makanlah ko di situ bersama nasik panas. Sedang2 elok jer lalu kat tekak nih. ;)

Hmmm... kalau la geng2 masa kat SMSS ngan UiTM Arau dolu baca entry masak2 aku nih, confirm diorang cam, 'Erk! Biar betik budak nie masak?!! Isk3...' 

Sebab dolu, masa kat Arau, masak Maggi pun suh Shima masakkan. Tak pun Ju. Tak pun Meare. Tak pun Eja. Tak pun Kak Ngah. Owh... banyaknya 'tak pun'! Hu3... Plus, diorang sker kutuk kata Maggi yang aku masak keras-kematu merangkap tak best langsung! Owh... sadis!

Tapi, skang... lihatlah donia... (sambil lambai2 tangan bajet Miss World. Ha3...) Over riak ko, noks! ;P


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::



2 comments:

aNaYaNa said...

ikan kayu?tak penah dengar..hehe..tapi sungguh buat perut bekeroncong..huhu

ArELeEz said...

aNaYaNa,
u org pantai timur kan? if xsilap, kat sane ikan kayu = ikan tongkol/aya.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google