SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, August 12, 2011

PEMBERITAHUAN & PENAFIAN

Ah kak sentap tau bila ada yang 'bagitau' kata dah 10 Ramadhan (merujuk kepada hari orang tu bagitau) walhal ah kak baru update menu bersahur & berbuka puasa untuk 7 Ramadhan. 

Yes! I admit! Memang la nampak ketinggan 3 hari (10 Ramadhan - 7 Ramadhan). Tapi, kan aku penah mentioned in my previous entry yang aku akan update menu bersahur & berbuka puasa dari 1 Ramadhan till the end. Antara lambat dengan cepat jer. 

Mana yang aku tertinggal, aku cubalah kejor secepat mungkin. So, tak perlu la nak buat ayat reminder macam tuh kan...

Dalam hati aku ada taman... So, takde la nak marah/sentap membuta tuli. So, aku assume 'dia' tak prihatin dengan ayat2 dalam entry aku yang lepas tuh. Tak pun, dia tertinggal nak baca. Tak pun... Ahhh!!! Macam2 'tak' lah kiranya!

Apa2 pun, hargailah ruang untuk setiap manusia menulis dalam blognya. Menulis yang baik2 la kan... Kalau rasa jelik sangat penulisan seseorang tuh, jangan tunggu lama2, kasik tutup jer. So, ko tak rasa entry tu ketinggalan zaman & aku pun tak tersentap! Win-win situation. 

Harap2, lepas nie takde lagik la ayat2 yang buat ah kak sentap. Hope so...


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::



2 comments:

Zie Madini said...

feduliks kan org camtu dear. tak mendtgkan untong pun. this is ur blog, suka hati awak lah kan nk tulis ape... :)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Redbloodsnow,
ya rite.. kita cubalah utk ignore jer kan.. klu buleh, xmo ade unsur2 negatif dlm donia blogging nih. +, nak m'bina ukhwah yg buleh buat kita happy sbb rase macam ramai kawan yg curious. tp, kdg2 bila keluar statement camtu, tetibe hati t'sentap! hmm..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google