SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, August 4, 2011

STICKY MODE ENTRY: ADA SIAPA2 NAK LOOK YOUNG TAK?

*This is a sticky mode entry. Please scroll down for new updates. Thank you.

Kat entry sebelum nie, aku ada mention nak promote 1 blog baru nie kan? So, nah! Aku nak tunaikan janji tersebut... ;)

~ Rupa paras blog beliau. Ada la aku tolong touch up sket2. Mana yang aku buleh tolong, aku tolong la kan... Tak baik kedekut ilmu kata ko! ;P

~ Owner blog nie adalah Encik Sukeri. Opismate aku. Di samping mengupdate hal2 kehidupannya, blog tu jugak dia buat sebab nak promote barang2/produk2 yang dia jual. Dia jual produk kesihatan. Setakat nie dia jual 2 produk. 1st adalah produk Ane's-LY (Look Young). Harga memang berpatutan. Kira sume golongan pun mampu memiliki la.

Produk ke-2 plak adalah minyak kelapa dara. Yang tu coming soon. Insyaallah... 

Banyak benefits Ane's LY nih. Kalau korang nak tau lebih lanjut, buleh la click ke blog Encik Sukeri nih, http://syuhani-ly.blogspot.com

Akhir kata, sama2lah kita memelihara kesihatan & nampak muda dengan Ane's-LY (Look Young)!!! ;) Aku dah ada 1 kotak kat rumah. Kang kalau aku Look Young daripada korang, jangan jeles plak! Hiks...


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google