SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, August 18, 2011

MAKANAN SESADO!!!

Semenjak 2 menjak nie, kalau korang perasan la kan... berderet2 entry berbaur makanan yang aku publish. Kalau tak Ketuk2 Kuali Bersama Areleez (KKBA), musti entry update menu bersahur & berbuka puasa.

Well... biasa la... dalam bulan2 puasa nie, mana la nak berlibur2 sangat. Bila tak berapa nak berlibur, gambar2 pun nan ado yang berlibur2. Yang ado hanyalah gambar makanan menu2 bersahur, berbuka & yang dimasak. 

Ya ampun jer la... wahai ibuk2 bapak2 sekalian...

Harap korang layan jer la apa yang terpapar kat blogungukechentaan ah kak nih. Tanpa kompromi! ;D

Sekian, harap maklum... ;)


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::



2 comments:

Mama Gee said...

sbb byk sgt entry masakan dan makananlah..punca mama malas nk BW...takut terlioooo....hahahaah <-- bijak tak alasan...padahal mmg malas...

ArELeEz said...

Mama Gee,
xpe. sediakan tisu bnyk2. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google