SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 23, 2011

MENU BERBUKA PUASA 19 RAMADHAN 2011

Berbuka puasa kat rumah mak pulak. Abang aku la roger2 ajak berbuka kat rumah mak. Owh... buleh2 la jawabnya! He3...

Walaupun mak masak tapi, kitorang tetap berpotluck jugak. Saja gediks2 nak menambah2 juadah... Kasik meriah! ;P

~ Sup labu air, ikan goreng, timun & jantung pisang rebus tu mak yang masak. Kari ayam tu plak abang aku tapau dari PARAM. Ikan talapia bakar tu my 'sayang' tapau dari PARAM.

~ PARAM: Ikan kembung bakar, murtabak ayam, sambal udang petai, agar2 milo & kuih-muih. Sambal pecal & cicah pelam tu mak buat.

Hokay! Tu jer juadah berbukanya... 'Jer' kata ko! Heh3...

Meh layan gambar anak2 sedara aku yang asik nak berposing bila kita tala camera. Haish! Genetik siapa la nih? Ha3...

~ Sambil makan timun pun Cik Odah buleh memberikan pose manja2 gediks! Ha3...

~ Kak Yong plak maintain sopan-santun bertatasusila. Ecewah! ;P

Dah! Tu jer nak citer. Bye2... 

(Owh...nampaksangatdahtakretinakbuatclosingyangbest! Hadoi!)


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::



4 comments:

Fitri Senin said...

jap..jap...apasal bloh ko dh tkr nama dik..???

ArELeEz said...

Fitri Senin,
saje jer.. nak refresh! ecewah! tp, owner & isi kandungan tetap sama! jgn risau! ;P

azzey said...

ha3...odah yg gediks..:)

ArELeEz said...

azzey,
like mak2 sedaranya..! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google