SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, August 3, 2011

MENU BERBUKA PUASA 2 RAMADHAN 2011

Tadi menu bersahur. Nie menu berbuka puasa plak.

Semalam, kitorang berbuka puasa kat rumah Mak Ngah my 'sayang' kat Selabak nun. Best! Tak payah nak perah otak, nak pikir2 mau tapau apa kat PARAM?! Plus, Cik Am (adik Mak Ngah) dah siap2 pesan, tak payah nak bawak apa2. Bawak badan aci lenggang-kangkung jer sebab makanan dah banyak!

Hokay2. Fine. Ah kak like..!!! ;P

So, menu berbuka puasa untuk 2 Ramadhan 2011 adalah seperti berikut:-

1) Nasik putih
2) Sup daging + sambal kicap
3) Ikan masak lemak kuning
4) Kangkung goreng udang kering
5) Tom yam campur
6) Ayam goreng berempah
7) Telur dadar
8) Remis tumis
9) Kerang rebus
10) Tembikai
11) Roti jala + kuah durian
12) Popia basah
13) Kuih buah Melaka
14) Putu buluh
15) Pulut panggang
16) Air soya, jagung & sarsi soda

Amik ko! 16 juadah terus! Nak citer pun kena buat listing. Humangaih! Giler banyak! Nasib baik berbuka ramai2. Sold out jugak la kan...

Paling best adalah sup daging + sambal kicap & telur dadar tuh! Perrgghhh!!! Menyengat betul! ;P

Gambar nan ado sebab dah kebulur sangat2! Koselah nak keluarkan camera bagai..! Kalau takde bantuan gambar pun sampai jugak penceritaan ah kak kan? ;P


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::


2 comments:

Ms.Lilies said...

meriah betul menu...
sodap!

ArELeEz said...

Ms.Lilies,
mmg meriah! spt kenduri, hokay! he3..

of cos sodap! ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google