SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, September 2, 2010

SAYUNYE MATA DIA...

Lepas menyempurnakan misi mencarik tudung saji tu, aku ngan mak aku menyinggah la kat umah abang aku sebab nak tengok Lip2. Demam lagik ke tak dia kan... Mase we ols sampai, abang aku tengah gigih mengupdate blog, Odah tido, Kak Aneem ngan Lip2 lepaking kat depan tv. Aku tengok Lip2 cam dah ok. Dah buleh senyum dah... Tak macam sebelum tu, monyok jer... Plus, abang aku cakap, dia dah mau makan. Hmmm... alhamdulillah la...


~ Sayu jer mata Lip2... 'Get well soon, hokay! Takmo minum ais dah tau! Kalau minum jugak, acu ngan pak su babap kang! Ngeh3...'


Truly, Madly, Deeply: AreLeez Adnan

2 comments:

azzey said...

Areleez: Sian K yong.....demam lg ke?

ArELeEz said...

azzey,
mlm yg kakak balik kajang tu panas balik badan dia. sbb kan dia minum ais, batuk2 sampai muntah. skang dah ok kot.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google