SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, September 20, 2010

GEGAK-GEMPITA RAYE 2010 (EPISOD: BERMAAFAN DI PAGI RAYE)

Pagi2 raye, kalau tak bermaaf-maafan, memang sangat kejam la kan... Tradisi wajib nih! Plus, nak mintak mahap hari2 memang tak la kan... aku la tu. So, hape salahnye gunakan peluang yang ade setahun sekali nie untuk bermaaf-maafan... Betul tak?


~ Harus jaja muka tuan blog dolu! Sebagai penyeri, gitu..! Tapi, gambar nie macam... errr... hapekah..??! ;P


~ Mintak ampun kat my 'sayang'... Banyaknye dosa aku..! Adeh3...


~ 'Errr... kite kira 0-0 jer la B, ek?' Buleh, gitu..! He3...


~ Mintak ampun kat bonda tercinta lak. 'Ya ampon, mak... Sungguh banyak dosa anakmu yang nakal nih. Tsk3...'

Bila dah bermaafan, baru la buleh sawan camera secara tak hengat! Ngeh3...


~ Bagai pinang dibelah 2... Kan3..??? Ho3!!!


~ 2 dara pingitan... Ahaks3... ;P


~ Aku, my 'sayang' & mak. Lurve youlah, mak! Mmuahhsszzz!


~ Sporting, owhhh... mak. Follow jer hape aku ajak buat. Heh3...


~ Alamak! Terpejam la plak mata mak aku! 1 more snap, please...


~ Wokeh! Barulah cun! Ecewah! ;P

Pagi tu memang sesi photoshoot raye secara abis2-an! Kitorang peruntukkan sejam lebih untuk photoshoot tuh. Ade banyak lagik gambar2 yang nak aku jaja. Kene la... tungguuuuuuuuuu.......... ;D

*Nantikan gambar2 yang lebih mencabar minda selepas ini..!

2 comments:

azzey said...

Areleez; slh peribahasa tu....yg betulnya..."bagai pinang terbelah sendiri"!!!.....kui3.....

ArELeEz said...

azzey,
ciss! sampai hatimu! tsk3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google