SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, September 19, 2010

MENU SAHUR & BERBUKA POSE 30 RAMADHAN

I'm back! Wah! Windu giler ah kak kat blog purple ah kak nih! Bile dah dapat bersiaran malam nie, rase macam nak hug2 & kiss2 jer blog kesayanganku itu..! Owhhh... how I miss it..?!

Well... aku coti quite lame la for this raye. Plus-minus, dalam 10 hari jugak la... Apply 4 hari jer pun. Tapi, bile campur2kan dengan weekend & public holiday, terus secara automatik jadik banyak! Tu pun rase macam tak puas jer nak beraye. Macam nak mengextendkan coti jer lagik. Heh3...

Pretty sure, sume blogger pun dok canang kesah2 raye diorang kan... Ah kak pun takmo ketinggalanlah. Tapi, sebagai mukadimah after dah lame tak blogging nih, aku nak abiskan dolu update pasal menu sahur & berbuka pose 30 Ramadhan. Barulah lengkap kan... ;)

Menu Sahur:-
~ Untuk kesekian kalinye we ols berlaukkan telur mata goreng buh kicap ngan cili padi. Heh3...

Menu Berbuka Pose:-
~ Last day pose, sume adik-beradik aku pakat bukak pose kat umah mak. Meriah sekali lagik umah mak aku. Best2..! I likeee... ;D


~ Borak2 dolu sementara nak tunggu azan berkumandang...


~ Antara santapan yang dah get ready baik punye susun atur di depan mata... Tunggu mase jer nak kene ngap! Paling spesel adalah daging masak kicap resepi mak aku. Perrgghhh..! Malatops2, babe..! Bertambah2 aku makan! Siap ratah2 lagik! Pastu, nak bangun pun... masyaallah... tak larat wooo...


~ Cik Odah pun gigih nak bukak pose jugak..!


~ Lip2 pun same..!


~ Wokeh! Dah buleh makan dah! Nyum2..! ;P

& disudahi dengan... 'bbrrppp..!!!' Alhamdulillah... ;)

2 comments:

azzey said...

Areleez: I luv that moment!!!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
makan = best! family = best jugak! heh3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google