SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, September 2, 2010

MENU SAHUR & BERBUKA POSE 19 RAMADHAN

Kembali dengan update menu sahur & berbuka pose..! ;) Dah ketinggalan balik nih! Kejor, yeop! Kejor!!! ;P

Menu Sahur:-
~ Nasik putih ngan ikan tauhu masak taucu. Masak menu nie sebelah malamnye. Tak payah nak reheat2 sebab nasik pun dah panas kan... Plus, tak masuk fridge pun...


~ Amacam? Terliur tak, you ols..??? Ecewah! ;P

Menu Berbuka Pose:-
~ Memula, macam malas giler nak masak. Ingat nak suh my 'sayang' tapau PARAM jerk. Tetibe, bile dah petang sket, angin rajin datang secara sepoi2 bahasa. Tak payah susah2 nak mandrem2 bagai... Dia datang sendirik secara naturally... Macam magic! Sila pecaya... Heh3...


~ Main course of the day iaitu ayam goreng tepung berempah sker hati ko! Wah! Hebat tak ah kak punye name resepi? Tak agak2 kan? Ha3... Sebab hape buh 'sker hati ko!' adalah sebab resepi nie aku cam ikut instinct aku jer nak buh hape kat ayam tuh. Memang sesedap rase betullah kiranye! He3...


~ Ikan masin goreng yang ditabur ngan bawang ngan cili kering goreng. Kalau dapat makan nasik panas2 berlaukkan ikan masin nie jer pun aku dah rase heaven tahap gabanz dah... Jangan tak tau yang aku nie memang penggemar ikan masin. Bukan aku jer but, seantero family aku pun. Layanz, babe...


~ Ikan tauhu masak taucu juadah sahur tu still ade balance. So, aku reheatlah! Tak baik membazir kan?! ;P


Truly, Madly, Deeply: AreLeez Adnan

2 comments:

azzey said...

Areleez: ikan masin tu sedap tu....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
t'baik, wok..! ;D

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google