SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, September 1, 2010

MISI MENCARIK TUDUNG SAJI!

Last Sunday, aku roger2 mak, tanye mak kot2 beliau nak gi mane2... sebab aku kan coti... so, buleh la tolong jadik driver paling cute to my mom! Nak jugak title cute tuh..! Heh3...


~ Mak kata nak kuar. Makanye, bergegas2 la aku salin2 baju, touch up-touch up bagai... Sap2 soi jer dah siap maaa... ;D Harus pakai spec sebab nanti aku tak buleh bezakan yang mane 1 jalan raye... yang mane 1 traffic lite..?! Ah kak kan rabun... Hu3...


~ Sepantas kilat aku sampai umah mak. Eh2! Tak la deras sangat ah kak drift tau! Tapi, kalau setakat 100-120 km/j tu, celah gigi ah kak jer tuh..! Ha3... Nie kalau my 'sayang' baca nie, mau kene tarbiah selama lapanploh malam nih! Larikksss.....!!! ;P


~ Aku paksa2 mak aku suh siap cepat. Sebab mase aku sampai, mak aku still gigih menjahit. Hape kes kan... nak kuar still menjahit2 lagik... Berdesup mak aku bersiap! Sebab malas nak dengor aku berzikir kat telinga dia! Ngeh3...

Tujuan utama kuar tu adalah untuk mencarik & membeli tudung saji. Tudung saji yang ade tu dah nazak! We ols carik kat Pekan Ahad. Korang taukah Pekan Ahad nie camne? Alaaa... dia cam pasar sehari la... Macam pasar malam pun ado gak. Ade jual pakaian, aksesori, buah2-an, makanan ringan, kasut, barang2 hardware & macam2 adolah kiranye!

Alhamdulillah... jumpe jugak tudung saji yang dicarik. Beli kaler merah. Murah2... 5 hengget jerk! Rase nak beli lapanploh lak. Ha! Amik ko! Giler tamak kan? Ha3...

Mamat India yang jual tudung saji tu tak bagi plastik pun. Makanye, aku kene usung ke sane ke mari la tudung saji tuh. Adeh3... Turun saham ah kak, noks..! ;P


Truly, Madly, Deeply: AreLeez Adnan

4 comments:

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

tudung ikin naik harga..
tudung saji turun harga??

LeEanEEm said...

ok gak ape..tudung saje ganti topi cantek what..hahaha

ArELeEz said...

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR,
skang org xpakai dah tudung ekin. tp, org pakai tudung lycra maa..

mmg la tudung saji turun harga tp, bkn buleh pakai wat tudung kepala pun.. ha3..

ArELeEz said...

LeEanEEm,
try la buat dolu! buat xperiment. pastu, amik gambar tau! jajaj kat blog. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google