SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, September 22, 2010

GEGAK-GEMPITA RAYE 2010 (EPISOD: DRAMATIK RAYE..!)

Sebelum nie, aku jaja gambar2 raye yang memasing cam control ayu & macho jer kan... Skang, tibalah mase yang dinanti2kan... Ecewah! He3... Nak jaja pose2 sengal tak hengat lagik dramatik di pagi raye..! Layanzzz...


~ Cuba teka, sape yang paling besar dalam ini gambar? Ngeh3...


~ Kanak2 riang di hari raye..! Ho3!!!


~ Drama King & Drama Queen..! Muahaha... Larikkksss...!


~ Pagi2 raye, kitorang dikunjungi oleh 'The 3 Stooges'. Ah kak siap mintak autograph lagik..! Ko ado..??? Ngeh3...


~ 3 Stooges in action! Aku tak buleh blah tengok pose my 'sayang'. Rase nak gelak guling2! Kah3... Ooppss! Baru pas mintak ampon, dah senget balik bahu kiri. Tsk3...


~ Charlie's Angels, bebeh! Nie versi pompuan di bawah lindungan Kaabah sebab sume pun pakai baju kurung. Muka plak giler punye sopan, wok..! He3... Bang3!!! Erkkk!


~ BERTUKAR!!! Insap la pulok! 'Sepohon kayu daunnya rimbun... La3...'


~ Kat umah nenek aku nih. Amboi3... Cik Odah..! Buat bibir ala2 Kak Nita tuuu..! Ha3...


~ So, sweetlah! Alooloolooo...


~ Nenek aku pun terjebak jugak! Ecewah!


~ Menggediks secara berjemaah. Nenek aku yang paling vogue da vass kan? Ahaks3...


~ Nak duit raye jugak... Heh3...


~ My 'sayang' kene terima hakikat yang bini dia memang materialistik tak hengat! Well... you know me..! ;P


~ Nie kes nak pujuk bini la nih! Takut kene tido luar sebab bini dia gigih nak duit raye secara tamak haloba! Tapi, tak dapat! Tu yang sentap tuh! Sila pecaya... ;P

Sempoilah sume hari tu. Best2... Amik2 gambar, posing secara ikut sker hati ko, pastu gelak2 tak hengat! Memang syiok! Ha3...

Errr... gambar mane yang korang rase paling vogue da vass? (Sila cakap gambar aku. Kalau tak, aku akan meroyan! Please3..!)


*Jom tengok ke mane kitorang nak beraye pasnie?!

2 comments:

azzey said...

Areleez: Mmg kecoh sekecoh2 nya hari tu...wa kaka!!! HARI INI DLM SEJARAH RAYA TU....

ArELeEz said...

azzey,
tau xpe..! rase best giler, hokay! sakit mulut sbb gelak kuat2! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google