SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, September 9, 2010

MENU SAHUR & BERBUKA POSE 29 RAMADHAN

Fuh! Dah sampai pun 29 Ramadhan. Lega ah kak tau! Hiks...

Menu Sahur:-
~ Same macam semalamnye iaitu nasik putih + telur mata buh kicap, bawang & cili padi. Heh3...

Menu Berbuka Pose:-
~ My 'sayang' dah cop untuk berbuka kat umah parents dia. Sebab nie la satu2nye hari dia dapat berbuka dengan adik-beradik yang balik kampung. Hokayla2... 'Aiman' tak kesah la...


~ Meriah jugaklah menu2 berbuka semalam. Ade siakap masam manis, siput sedut masak lemak, rendang itik, ikan goreng & sambal sutun. Lauk utama sume my MIL masak. Plus, aku sampai dalam pukul 6.30 p.m camtu la... Semalam kan ah kak masih bekeje... So, tak dapek nak nolong2 hape2 yang patutlah! Alasan baik punye..! He3... Eh2! Tapi, ade jugak 1 menu yang aku sempat tolong masakkan tau iaitu kobis goreng udang kering... Hari tu kangkung, hari nie kobis lak. Jadiklah..! Kira tolong gak la tu kan... ;P

Sebelum tu, aku & my 'sayang' sempat menyinggah la kejap kat PARAM, nak beli kuih-muih.


~ Lepas Maghrib, aku join tengok tv ngan adik2 ipar. Melayanz Qistina sekali. Belum pukul 10 p.m, mata aku dah ngantuk tahap gabanz! Makanye, masuk ke biliklah aku... Mentido... Zzzzzzzzzzzz..........

2 comments:

azzey said...

Areleez: itik pangang x de ke??? hi3..

ArELeEz said...

azzey,
xde3..! isk3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google