SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, September 8, 2010

MENU SAHUR & BERBUKA POSE 22 RAMADHAN

Walaupun sok/lusa kite dah nak raye tapi, aku tetap gigih nak sambung update pasal menu sahur & berbuka pose. Ketinggalan lagik..! Hu3... Harap mahap...
Menu Sahur:-
~ Goreng telur mata jer. Pastu, tuang kicap. Makan dengan nasik panas2. Kira terbaik jugaklah tuh kan... He3...
Menu Berbuka Pose:-
~ Sume pun adalah ditapau dari PARAM jerk. Kose plak ah kak nak masak! Menu2 adalah seperti di bawah:-
~ Ade karipap ayam ngan gado2. Sate pun ado, actually. Aku yang request, siap ngan nasik impit. Tapi, tak sempat snap, sate dah licin! Kebulur, owhhh... Ha3...
Main menu untuk my 'sayang' adalah nasik ayam. Tu pun tak sempat snap! Licin dikejekan dek my 'sayang'! ;P

~ Bubur lambuk nie sampai ke umah after Maghrib. Abang aku yang anta. Terima kasih la kepada abang aku... Tapi, aku dah tak buleh blah nak telan hape2 dah sebab perut dah santak sangat. Aku simpan dalam fridge. Soknye, aku reheat. Sodap gak. Plus, banyak isi kandungan.
Korang minat bubur lambuk tak? Aku minat giler wooo... ;)
Truly, Madly, Deeply by AreLeez Adnan

2 comments:

azzey said...

Areleez: x minat bubur lambuk....hu3....

ArELeEz said...

azzey,
sodap woo.. +, menurut kajian saintifik, barangsape yg sker makan bubur lambuk, wajahnye akan awet muda! i kan awet muda.. kan3..??! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google