SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, November 7, 2010

SEMOGA MURAH REJEKINYE... AMIN...

Kesah last2 week nih. Abang aku bermurah hati nak belanja we ols makan2. Owh... kecik tapak tangan, 1 Teluk Intan ah kak tadahkan tau! Hiks...


~ Makanye, we ols ke Wana Cafe secara berjemaah.

Seperti bese, sementara tunggu order sampai, we ols berposingan lah dolu. Perkara wajib, gitu..! He3...


~ Aku sedang cuba mempengaruhi mak untuk same2 sawan camera. He3...


~ Ini cinta hati saya... ;D


~ Kak Aneem dok bajet2 jadik sista to A_bern la nih. Ha3...


~ Lip2 behave jer..! Papa dia lak yang over! Isk3... Tapi, takpe... Disebabkan beliau yang tukang belanja, kite layankan jer... Heh3...


~ Aku tak tau hape masalahnye nih?! Hu3...


~ Ewah2! Baik punye landing Lip2 nih! Atas meja, ko! Siap main botol susu lagik..!


~ 3 stooges... He3...


~ Wajah penyeri blog. Ahaks3... ;P


~ Wokeh! Order dah sampai! My 'sayang' ngan Kak Aneem order nasik Wana Cafe. Besor2, wok... udangnye!


~ A_bern plak order kueteow goreng basah.


~ Abang gigih dengan chicken chopnye.


~ Aku order kueteow hong kong. Hmmm... not bad la... Portion dia, giler banyak..!


~ Mak takmo nasik ke... kueteow ke... mee ke... Just makan tom yam campur. Jaga perut katanye... Ecewah!

Bbrrppp!!! Alhamdulillah... Kenyang sudah..! Terima kasihlah diucapkan kepada abang aku sebab belanja kitorang sume makan. Semoga murah rejekinye... Amin... Pastu, buleh la belanja makan lagik! Kan3..??? ;P

2 comments:

azzey said...

Areleez: woit! knp dia x nak murah2 rezeki masa we alls x de?
Ishk2!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
tu namenye xde rejeki! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google