SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, November 11, 2010

DIET YANG TAKDE DISIPLIN

Hari Isnin, dah bajet2 dah takmo amik makan malam. Konon2, nak start work out for my diet balik la kan... Kalau agak2 lapor kang, telan jer la roti/biskut Tiger strawberry tuh. Tapi, beselah... kite hanya merancang... tapi, Tuhan yang menentukan... Ecewah! Tak buleh blah betullah! Ha3...


~ Last2, terbabas jugak makan aiskrim kiwi nih. Tak masyuk la nak makan roti/biskut. Aiskrim nie pilihan terakhir la kiranye... Tapi, tak sodap la plak! Pelik jer rase kiwi nih. Apsal la aku beli kiwi flavour?! Padahal, buah kiwi pun dah sah2 aku tak reti makan. Tak paham betul! Hu3...

Mula la aku merengek2 gediks kat my 'sayang'...

Aku: B... Tak sodap la aiskrim nie... Lapor la... Nak makan biskut ngan roti, memang tak buleh blah! Tsk3...

My 'sayang': Hmmm... sayang nak kuar makan ke? Tak pun, nak tapau jer?

Aku: Tapau jer kot. B tapaukan, ek? Leez malas la keluar...

My 'sayang': Hokay la... Sayang nak makan hape?

Aku: Errr... sup ayam jerlah! Nak Nasa Tom Yam punye. (Wah..! Demand, ko! Mase nie kan, dalam hati ade taman, wok..! Yes3!!! He3...)


~ Sup ayam jugak yang aku telan akhirnye. Sungguh tak berdisiplin sesi diet aku kan? Tsk3...

4 comments:

azzey said...

Areleez: mkn je le lg byk2...x cukup kedai kt TI tu blh dtg kajang ni plak....heh3...

meare said...

tu bkn sup tu,kueteaw sup kot ;p

ArELeEz said...

azzey,
err.. adekah kenyataan b'bentuk dorongan tuh? owh.. i like..! ha3..

ArELeEz said...

meare,
eh! sup ayam la.. hang nie.. gi pakai spec, barulah terang p'lihatan tuh! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google