SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, November 25, 2010

KORBAN

& kenduri korban pun bermula... Wah! Terus2 jer kan... Nampak sangat malas nak buat mukadimah..! Ha3... Errr... kira buleh jer la, ek? ;P


~ Wokeh! Lembu dah tumbang dah.


~ Get ready untuk disembelih.


~ Pisau dah ade kat leher encik lembu. Scary ah kak, noks! Ngeeee....


~ Erkkk! Dah sembelih dah! Adeh3...


~ Tamatlah riwayat encik lembu...

Tibalah mase untuk melapah. Tapi, gambar nan ado! Gambar2 time kene sembelih tu pun my 'sayang' yang snap. Time melapah, tak buleh la nak snap2 sebab my 'sayang' pun sibuk tolong melapah.

Lauk2 kenduri hari tu adalah sup tulang, ikan goreng, sambal udang, ulam timun, sambal kicap ngan sambal belacan. Mase makan adalah pukul 1 p.m. So, memang dah lapor tahap gaban! Takde maknanye nak snap2! Hu3...

Errr... sowy, ek kalau entry nie ade gambar2 yang kureng menyenangkan. Ye la... kot2 buat korang geli2 tengkuk ke kan... ampon & mahap dipintalah. Sekadar nak berkongsi citer jer...

4 comments:

Faizaharis2 said...

adengannn yg tak sanggup faizah tgk ni.....tup mate

azzey said...

Areleez: Ngeri!

ArELeEz said...

Faizaharis2,
tutup mata rapat2! he3..

ArELeEz said...

azzey,
rase geli2 tengkuk kan? huuu...

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google