SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, November 8, 2010

MAKE-OVER

Aku kan tengah berjinak2 dengan make-up skang nih. So, pada suatu hari tu, aku jadikkan A_bern sebagai mangsa aku. Konon2, aku nak make-overkan dia la kan... secara paksarela! Ha3...

Tak sampai sejam pun dah siap dah sesi make-over tuh. Alaaa... bukannye aku poyos nak buat shading bagai... Just nak mahirkan tangan pengkar aku nie jer... Buat yang basic2 jer pun.


~ & hasilnye... inilah dia budak gediks yang dah dimake-overkan! Badan kurus tapi, chubby owh... mak cik nih! Aku sker kutuk dia kata dia mok2. Pastu, mula la dia kempis2kan pipi ngan perut. Siap nak control makan lagik! Muahaha...

Kejamkah mak sedara dia nih? Ha3...

2 comments:

azzey said...

Areleez; wah! sweet le model nih! ahaksssss!!!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
ek elleh..! puji anak sendirik nampak..! chait!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google