SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, November 15, 2010

JOM BREAKFAST!

Kesian korang kan... Jenuh lak nak menjawab teka-teki, teka-tekuk yang ah kak bagi kan... Siap perah2 otak tuh! Ye la... Ye la... Meh la ah kak kasik jawapan terus... ;P

Takde la spesel sangat pun tempat makan yang kitorang gi breakfast tuh. Bese2 jer... Tapi, bile pergi berdua, berdating2-an nie, terus secara automatik jadik exclusive! Betul2 macam magic! He3... Kitorang breakfast kat Medan Selera MPTI, Padang Speedy jer... Makan kat gerai ujung sekali! Gerai nasik lemak ikan masin nih.


~ Tapi hari tu, aku tak amik ikan masin. Amik ikan sardin, sambal udang ngan paru goreng. Tukar selera lak.


~ Inilah santapan kitorang pagi tuh. Ayam goreng pun ado.


~ Uiks! Tak toleh kiri-kanan dah encik nih! Ha3...

Lepas breakfast, terus ke umah mertua. Tak sabor nak tengok Qistina. My 'sayang' kata, Qistina dah start berdiri + jalan pegang2 dinding, secara sendirik lak tuh! Tapi, kalau kite suh, dia takkan berdiri. Malu kot... Isk3... Chaiyok Qistina! Chaiyok!

2 comments:

azzey said...

Areleez: OOOOOO...... kecik dh pandai jln ek?

ArELeEz said...

azzey,
belum lagik. tp, dah ade peningkatan la.. jln pegang2 dinding tanpa paksaan.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google