SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, November 6, 2010

MAKIN GEBULAH AH KAK..!

Ini pun citer mase bermalam kat umah mak. Pagi2, dah makan nasik goreng udang untuk breakfast. Tengahari plak, dapat makan sup ayam yang marvellous! Owh... syiok2..! ;D

Dalam pukul 10 ++ a.m, aku & my 'sayang' keluar, gi beli barang2 basah untuk lunch. We ols beli ikan, ayam & sayur sket. Mase beli ayam tu, aku dah bajet2 dah nak mintak mak masakkan sup ayam. Amacam? Bergeliga tak otak ah kak nih? Heh3...

Pukul 11 a.m, aku ngan mak dah bersilat kat dapur. Pukul 12 p.m camtu dah buleh menikmati lunch dah. Bau sup tu jangan citer la... Memang semerbak jer... Tak menyempat2 aku nak cedok buh dalam mangkuk. He3...


~ Ade ikan & ayam goreng... Tabur2 daun kari lagik you ols..! ;P


~ Yang nie plak jantung pisang rebus. Aku tak reti makan yang rebus jerk. Tapi, kalau yang potong nipis2 & ditumis, aku makan la. Sodap!


~ Sambal belacan buat cicah jantung pisang rebus. Kalau takde sambal belacan nie kira macam tak kick la jantung pisang tu kan...


~ & ini plak main dishnye iaitu sup ayam. Makan gitu jer pun sodap wok..! Slurrppp2!


~ Tak sah la kan kalau takde sambal kicap. Pencetus fenomena nih! Ecewah! He3...


~ A_bern tengah get ready nak ngap2! Sempat posing lagik tuh! Isk3...


~ Mak tengah cedok2 nasik. Terima kasih mak sebab masakkan sume makanan best2 tuh. Mmuahhss!


~ 'Imam besar' tengah baca doa makan. Khusyuk, owh... ;P

Kalau hari2 dok umah mak, makin gebulah ah kak jawabnye! Mungkinkah nanti orang tak buleh bezakan aku dengan ikan buntal? Owh... tidak! No3!!! Tsk3...

2 comments:

azzey said...

Areleez: Imam besar??? betul2....mmg besarrrrrr....ha3.....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
atau dlm erti kata len, gagah perkasa kan?! ;P dah la alim, gagah perkasa & ensem lak tuh! betul x?

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google