SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, November 10, 2010

POKOK CILI

Lepas main Saidina & jadik 'jutawan segera' (ecewah! Hiks...) A_bern ajak aku main badminton lak. Owh... ah kak hokay jer... Plus, memang dah tau dah, main badminton pun musti A_bern kalah punye..! Cara dia pukul shuttle cock dengan reket pun dah fail! Muahaha... Tapi, takpe la... Layankan jer... Kang tak layan, nangis lak kang! ;P

My 'sayang' pun gigih nak main jugak. So, kejap2 dia replace A_bern sebab reket ade 2 jer. Tu pun pinjam Ana (cousin aku) punye. Tak kesah la kan... Dapat keluarkan peluh sket pun dah kira hokay, what..?! Tapi, peluh aku bukan calang2 punye peluh! Sampai basah2 baju, rambut bagai... Pemain yang terror lah katakan... Ha3... Kalau Datuk Lee Chong Wei ngan Misbun Sidek tengok pun, musti diorang geget jari sebab kagum tahap gaban! ;P

Lepas main badminton, mak ajak gi umah Mak Lang sebab mak nak amik anak pokok cili yang mak dah order daripada Pak Lang.


~ Hah! See! Banyak kan?! Berpokok2 tau! Dah macam nursery lak aku tengok. Mak beli 3 pokok jer.


~ Yang nie bukan pokok cili! Tapi, pokok kayu balak yang dah suam2 kuku. Muahaha... Larikkks.........!!!

Rajinnye diorang tanam2 pokok, berkebun2 nie kan?! Nak harap aku??? Memang tak la... Korang rajin & minat berkebun tak?

4 comments:

LeeAneem said...

tersangat minat..tak caye tgk ler kebun teman

azzey said...

Are-tien: ha3.....yang are-tien tu dh penat berkebun ke!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

LeeAneem,
ye la.. ye la.. caya la..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
ntah! kot ye pun nak memerut, agak2 la kan.. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google