SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, November 10, 2010

NASIK EKSPRES

Sebab hape aku kata nasik ekspres adalah sebab sume bahan2 disiapkan dolu, simpan dalam fridge, sok paginye tinggal nak campak2 dalam kuali jer lagik. Mudah & cepat! Tips ini amat sesuai untuk spesis2 yang bangun lambat macam aku. Heh3...


~ Tarat tat taraaa..! Ahah! Dah siap dah pun nasik goreng ikan tamban nih. Original recipe tau! Takde copy2, plagiat bagai... Ini breakfast hari Ahad.

Kalau ade orang makan berpinggan2, maknanye sodap la tu kan? Betul tak? Owh... I like..! ;D

3 comments:

azzey said...

Areleez; Ikan tamban buat sambal tumis lagi sedap!

azzey said...

Areleez; Ikan tamban buat sambal tumis lagi sedap!

ArELeEz said...

azzey,
aah. sodap! tp, malas owh.. nak buat. hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google