SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, November 9, 2010

MAK CIK KAYO..!!!

Selain dari makan, makan & makan, aktiviti lain yang aku buat mase coti Deepavali adalah 'mengumpul harta!' Owh... yeah..! Giler best, wok ah kak 'kumpul harta'. Duit banyak... tanah berkeping2... umah pun giler banyak! Dasat2... He3...


~ Hah! See! Giler banyak harta aku! Mak cik kayo wooo..! Duit jer dah juta3..! Perrgghhh..! ;P


~ Inilah penangan Saidina! Aku beat A_bern sampai dia jatuh mesken tahap kene gadai2 tanah ngan aset untuk bayar hutang. Muahaha... My 'sayang' lak takde la sampai semesken A_bern. Ade la sket harta untuk survive... Tapi, tetap tak buleh challenge bussiness tycoon macam ah kak nih! Ahaks3...

Ade sesape nak main Saidina ngan aku tak? Angkat tangan, please..! ;P

6 comments:

Ms.Lilies said...

aku

aku

aku!









xnakla main...
nanti kalah

hahaha

mama wanie said...

wahh bestnyer.......

lama tak main..
jom2...

ArELeEz said...

Ms.Lilies,
apparaa..! menyerah sebelum masuk gelanggang nih! ha3..

ArELeEz said...

mama wanie,
sekali-sekala layan, mmg best!

jom3!! ;P

azzey said...

Areleez: blah la! buat suspen je!

ArELeEz said...

azzey,
muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google