SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, November 11, 2010

AYAM SIR SAU IN DA HOUSE..!

Lepas balik dari spital, amik darah bagai... we ols drop mak kat umah aku. Petang2, baru anta mak balik umah. Bese la kan... kalau mak datang umah aku, abis sume mende dibuatnye. Cuci baju, lipat kain, memasak... sume2 tu lah! Aku dah cakap, tak payah susah2 nak buat tu sume. Mak just dok umah, layan AFC/blog anak2 jer. Tapi, mak kata dia rimas tengok umah aku. Dengan baju kotor yang sebabun... kain-baju yang tak berlipat macam Gunung Kinabalu... berpinar2 bijik mata katanye! That's why la dia buat operasi pengemasan!

Ye la... Ye la... Aku insap la... Pasnie, no more baju kotor sebabun & kain baju Gunung Kinabalu la... Chaiyok2! ;P


~ Bile mak ade kat umah aku, aku musti berkobar2 nak balik umah time lunch. Sebab confirm punye mak aku masak lauk fav aku. Sebagai contoh, ayam sir sau nie. Memang terbaik dari ladang, wok..! Secara tamak-haloba aku makan! Ha3...


~ Yang nie, we ols tapau jer. Mak yang pesan suh tapau ikan sebab mak aku prefer ikan dari ayam. Kat umah aku lak stock ikan nan ado.


~ Sayur taugeh nie pun tapau jugak.


~ Duta remote control lantikan sendirik yang makan berpinggan2 hari tuh! Aku kawen ngan manusia sejati ke monster nie, weh??! Confuse2... ;P


~ A_bern tetap gigih ber f/b. Plus, dah makan dolu katanye...


~ Mak kecintaanku... Terima kasih mak sebab masak best2 untuk kami... I lap you lah! Mmuahhss..!

Rase macam nak buat ayam sir saulah weekend nih. Pastu, beli ketupat segera, rebus, potong2, pastu cicah ngan ayam sir sau tuh. Gulp2! Telan air liur dah nih! Muahaha...

2 comments:

azzey said...

Areleez: Huh! mmg Mim..Alif....Lam...Sin betul!!!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
eh! salah tu..! mim-alif-LAM-ALIF-sin lah! baru betul..! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google