SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, July 23, 2011

MOVIE MARATHON LA SANGAT...

~ KL Gangster sudah. Tengok Transformer: Dark of the Moon lak. 

Takde la marathon sangat... Tengok date tu pun dah tau jarak tontonan 1 movie ke 1 movie. Saje jer buh tajuk begitu, nak kasik gempak la konon... Ngeh3...

KL Gangster bagi aku biasa2 jer. Balik2 gaduh... gaduh... & gaduh tak sudah2. Itu jer la kejenya kan... Apa yang spesel sampai buleh kutip 10 juta hengget pun aku tak sure?! 

Maybe sebab terpengaruh dengan KL Drift kot... Tak pun, tajuk dia yang macam ganas abis tuh. Tak pun, sebab dapat publisiti free pasal isu PEKIDA tuh. Hmmm... ntah la... Yang pasti, vocab aku bertambah especially dalam bahasa2 gangster nih. Lu... gua... Tok Anjang lu... Macam2lah!

Transformer: Dark of the Moon lak aku rasa cam giler boring. Dah la amik tiket pukul 12.15 a.m. Sah2 aku tido! Adeh3...

Lembab la dari yang Revenge of the Fallen tuh. My 'sayang' yang peminat setia Transformer pun mata dah kuyu2 nak menghabiskan citer. Aku lagik la... tido terus! Starting aku jaga, part tengah2 aku tido tak hengat! Ending aku jaga balik. Tu pun mata nie, masyaallah... susahnya nak dibukak! 

Hmmm... citer apa best skang nie, ek? Jom tengok wayang, jom! ;P


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::

2 comments:

Ms.Lilies said...

Harry Potter!
jom!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Ms.Lilies,
hmm.. dip'timbangkan.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google