SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, July 2, 2011

TELUK SENANGIN YANG VERY THE... AWSSS!

Tak cukup dengan mandi-manda kat Teluk Batik, kitorang terus plak ke Lumut. Tapi, pegi separately dengan mertua sebab kitorang nak beli baju dolu kat kedai2 yang ada kat situ. Acara wajib kata ko..! Hiks...

Bulat bawak mertua ke Lumut dolu sebab diorang nak carik makanan hasil laut cam sate ikan, sutun bergula bagai tuh. Lepas beli baju, aku & my 'sayang' pun menyusul ke Lumut. Just beli sutun bergula jer untuk mak.

Untuk kitorang memang takde sebab takut jadik macam yang lepas2. Belinya sakan tapi, nak makannya haub..! Sampai kematu mende alah tu dalam fridge tak berusik. Last2 ke tong sampah. Tak ke membazir tuh?Hu3...

By the time, kitorang sampai Lumut, diorang dah chow balik. Yang kitorang nie biasa la kan... memang tak reti2 nak balik derrr... Selagik buleh, selagik tu la nak terjah sana-sini! He3...

~ Kami ke Teluk Senangin plak. Tujuan nak usha2 best ke tak Teluk Senangin tuh? Sebab dolu, aku ada la suggest ajak family members sume picnic kat Teluk Senangin. Tapi, cancel sebab abang aku kata tak best & tempat tu banyak lalat. 

~ Kesimpulannya, memang tak bestlah Teluk Senangin nih. Betul la apa yang abang aku cakap.  Banyak lalat wooo... Tapi, still ada jugak la orang yang berpicnic kat situ. Siap bawak makanan lagik tau! Terdetik dalam hati aku, 'Macam mana la diorang buleh makan dengan lalat yang sebabun tuh? Hmmm...'

Picnic, picnic jugak... Tapi, kebersihan tetap kena jaga... Betul tak?

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google