SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 8, 2011

BLUE ICE BLENDED

Buat kesekian kalinya, aku & my 'sayang' menjamu tekak kat Port Cafe. Memula nak ke Red Tomato tapi, asik tutup jer pun. So, ubah haluan ke Port Cafe.

~ Tetiba plak tekak aku ngengada nakkan blue ice blended nih. Terpengaruh dengan nama & rupa paras dia la nih! Padahal, rasa dia biasa2 jer pun. Macam ice blended, kaler jer biru. Lepas tu, ada krim perisa pudina kat atas. Hmmm... kalau aku tau rasa pudina, confirm aku tak order! Not my type lah pudina2 nih! Tapi kan... kalau gula2 berpudina, aku sker lak. Haish! Peliknya lah hai tekak nih! 

~ Kat Port Cafe nie, speseltynya of cos la nasik Arab & nasik ayam penyet. Tapi, ada jugak la diorang serve  nasik lemak.  Lagik sekali tekak aku ngengada nak makan nasik lemak. ;P

~ My 'sayang' harus la makan nasik Arab. Portion ayam adalah 1/4 ekor. 

~ Acar timun, kuah & sambal belacan, buat peneman nasik Arab.

Bbrrppp..! Ooppsss! Sowy..! Hiks...

2 comments:

Ms.Lilies said...

pudina hanya utk ubat gigi hahaha....siyes..aku pun xsuka kalo minum2 pudina ni

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Ms.Lilies,
tau xpe..! macam ade sesetgh org sker buh dlm laksa kan.. owh.. leez mmg xbuleh blah!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google