SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, July 31, 2011

GANASNYA KAMU!!!

~ Ini purse lama aku. Pakai b.u.m Equipment jer... Tak mampu nak pakai Coach mahupun LV. Uhuks3...

~ Walaupun cuma b.u.m Equipment tapi, lasak jugak wooo..! Plus, lama aku pakai. Sampai kulit dia tersiat2 macam nie pun aku still pakai lagik. Sayanglah... Plus, malas nak transfer2 segala tok nek kad, cash, syiling bagai... kalau pakai purse baru. Even masa gi Sabah dolu pun aku gigih lagik pakai purse nih. Hadoi!

~ Tapi, bila dah kena bebel ngan my 'sayang', terus cepat2 tukar yang baru. My 'sayang' kalau membebel buleh tahan jugak tau! Terasa kebas jer cuping telinga nih! Adeh3...

Purse baru pakai Satinni. Hadiah daripada kakak aku sebab jadik sifu blogger dia tuh. ;)

Ganas betul ah kak kan? Sampai tersiat2 kulit purse lama tuh! Ha3...


:: Like tak? Like tak? Like la... Mekacih... ::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google