SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 8, 2011

TUNGGANG-LANGGANGNYA..!!! RUMAH SIAPAKAH ITU?

~ Rumah siapa la yang tungggang-langgang seperti dilanggar todak nie kan? Hu3...  Dengan sofa  yang bersepah... habuk lagik... penyodok sampah tersadai di situ... tragis betul! Hadoi la...

Purak2 tak mengaku la plak kan... Of cos la rumah ah kak, noks..! Ada la 1 hari tu, my 'sayang' beriye2 nak mengrearrange perabot2 kat ruang tamu. Konon2 kalau ubah tu buleh la nampak luas sket kan... Aku layankan jer...

Aku tolong mana yang buleh, macam sapu-menyapu. Bab angkat2 sume my 'sayang' yang urusin, dong..! ;P

Bila dah settle, hmmm... ok la... nampak luas sket la... Tapi, lupa lak nak snap gambar selepas. Haish!

Ada sesetengah orang, memang sker susun atur perabot. Means, selalu la... Mungkin seminggu sekali ke... sebulan sekali ke... Ada sesetengah tu plak memang haub la nak susun2 atur nih! Kirim salam kata ko..! Hmmm... korang kategori yang mana, ek?

2 comments:

NUR said...

mana gambar selepas dong?

ArELeEz said...

NUR,
xsempat amik dah pengsan! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google