SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 15, 2011

HORMON RAJINKAH ITU?

Semalam, buat julung2 kalinya aku buat keje2 opis straight, non-stop! Wah! Rasa macam nak buat standing ovation kat diri sendirik plak. Ha3... Over!

Betul, weh..! Tak ngelat pun! Means, kalau selalu tu aku buat keje 1 jam then, aku bukak blog hiburan berjam2. Ha3... Shhh..!!! Jangan kasik tau sama Encik Bos, ha... Awas lu kalau pecah lubang! Ha3...

Takde la sampai berjam2... Nampak sangat la tak bagusnya kan... Berminit2 jer... ;P Ye la... kalau non-stop dok buat keje sampai punch card bunyi ding-dong, ding-dong pun masalah jugak! Pada aku la masalah sebab otak & badan aku perlukan rest jugak la kiranya kan... Agak2 keje dah sederhana banyaknya tu, aku reward la sket kat diri aku. Begitu...

~ Kalau merunsing dengan keje2 yang banyak, muka aku akan jadik camnie la...

~ Lepas tu terus feeling2 nak gi vacation. Owh... apakah..??! Ha3...


Tapi, semalam memang lain! Aku seperti gian nak buat keje. Lepas satu, satu aku buat tanpa mengenal erti jemu. Ecewah! Melampau plak frasa 'tanpa mengenal erti jemu' tuh! Hiks...

Tetiba jer Hafiz dah start tutup2 lampu, air-cond bagai... menandakan dah sampai waktu lunch. Kelam-kabut ah kak off pc, noks! 

Petang lak, sedar2 punch card dah berding-dong, ding-dong dah. Owh... apakah itu tandanya ah kak kembali mempunyai hormon rajin yang melampau? Adeh3...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google