SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, January 14, 2011

SELAMAT HARI LAHIR NENEK KAMI...

Mak, Mak Yang & we ols sume ade la pakat2 nak buat parti kejutan untuk nenda terchinta. Makanya, masa mak buat makan2 + doa selamat hari tu, we ols buat sekalilah parti kejutan tersebut... Nenek memang tak tau hape2 la kiranya kan... Yang nenek tau adalah mak aku nak buat makan2 + doa selamat. Surprise abis la nih kiranya! Ngeh3...


~ Minah2 enterframe yang aku didik sedari kecik untuk sama2 sawan camera..! Ha3...


~ Good job, Lip2! Good job, Cik Odah! ;D


~ & preparation pun bermula... Makanya, bergotong-royonglah mereka... Aku..??? Well... aku pun tolong2 gak... Tolong menyibuk + tolong snap2 + tolong tengok2 + tolong rasa2... Ahaks3...

Eh! Tapi, the day before, aku dah tolong banyak, hokay..! Aku teman mak beli barang2. Pastu, aku, mak ngan Amir bertungkus-lumus kasik potong bahan2 mentah tersebut. Means, soknya tinggal nak campak2 dalam kuali periuk belanga jer. So, soknya tuh adalah giliran mereka2 nih. Kasik chance kat ah kak nak merehatkan minda, ye! ;P


~ Kak Aneem pinky..! He3...


~ Dalam pukul 10 ++ a.m, aku ngan my 'sayang' gi amik kek yang kitorang order semalamnya. Janji amik pukul 11 a.m. Tapi, since aku memang nak keluar awal sebab nak beli ais, so aku roger2lah kata nak amik skang jugak. Plus, kek tu dah siap dah pun...


~ Let's jom amik kek, bebeh! La3...


*Parti kejutan untuk nenek bersambung selepas ini... ;P

2 comments:

ira-meare said...

cis,aku br je tgh excited bc crita party kejutan utk nenda hg ni,tetiba bersambung lak,huh ;P

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare,
owh.. potong stim la, ek? ya ampon.. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google