SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 11, 2011

BILA BAPAK BUDAK BERKUBANG...

Kalau bebudak berkubang tu cam kes normal la kan?! Bila bapak budak berkubang, bukan la abnormal... normal jugak. Tapi, confirm over! Tak caya, korang tengok la sendirik bapak budak kat bawah nih! ;P


~ Amboi3..! Happynye dia..!


~ Gedebush2..!!! Cam nangka busuk jerk! Ha3...


~ Kalah bebudak, hokay..!


~ Memang berkubang tahap tak hengat nih! Isk3...


~ Dah cam hantu air dah aku tengok! Muahaha... Larikksss..!!!


~ & akhirnya... beliau kembali normal... Fuh! Alhamdulillah... ;P

Actually, aku yang suh abang aku melompat dalam air sebab konon2 nak snap gambar mase melompat tu la. Tapi, cam asik2 tak menjadik jerk! Tiap kali aku snap, abang aku dah gedebush masuk dalam air. Macam salah timing la plak. Hu3...


*Bersambungan...

2 comments:

wahida said...

wah, enjoy sakan nampaknya ni...

ArELeEz said...

wahida,
sudah semustinye..! heh3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google