SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, January 21, 2011

AKU TEWAS..! TSK3...

Semalam, konon2 nak skip dinner la kan... Tapi, takde la skip terus. Means, no nasik2 + lauk2 for dinner lah. Replace ngan chocolate oat crunch ngan air Milo yang my 'sayang' bancuhkan. (Thank you, B... Lap you lah! Hiks...)

Memula, makan sepeket chocolate oat crunch, cicah ngan Milo. Hmmm... macam best la plak! So, amik lagik sepeket & makan. Pastu, cepat2 tutup balang tempat aku buh oat crunch tu & simpan jauh2 sebab takut sok tinggal balang jerk! Ha3...

Rasa nak minum air masak la plak. So, terjah dapur & minum. Tetiba rasa cam tudung saji tu memanggil2 aku jer... Isk3... misteri nusantara la plak! Ye la kan... buleh plak tudung saji bercakap. Haish! Dengan penuh rasa bersalah & misteri, aku bukak tudung saji & ternampak lebihan sambal sardin. Toleh kiri sket, nampak plak roti potong Gardenia. Uiks! Kalau cicah ngan sambal sardin nih, alangkah marvellousnya lah hai..!

& aku tewas! Tsk3... Jangan salahkan aku tapi, salahkan tudung saji tuh! Hu3...

4 comments:

mie said...

kenapa tudung saji pula disalahkan..
eheheee

ArELeEz said...

mie,
sbb tudung saji tu yg melambai2. he3..

azzey said...

Nak suruh 'tudung saji' pegi kursus tarbiah lah pas ni....:P

ArELeEz said...

azzey,
muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google